Pinko – perfekcja i nowoczesność
Dom mody Pinko rozpoczął swoją działalność w latach 80. z inicjatywy obecnego prezesa i dyrektora generalnego Pietra Negry oraz jego żony Cristiny Rubini. Dziś ma charakter rodzinny, gdyż w jego rozwój swój wkład wnoszą również córki założycielskiego małżeństwa, angażując się w funkcjonowanie działów Komunikacji i Zarządzania Kreatywnością. Konsekwencja połączona z chęcią dążenia do perfekcjonizmu sprawiły, że przedsiębiorstwo, mimo osiągniętych sukcesów, znajduje się w fazie nieustannych innowacji – zarówno pod kątem artystycznym jak i biznesowym.
Dla włoskiej marki absolutnym priorytetem jest zadowolenie klientek, dlatego wychodzi naprzeciw wielu potrzebom, tworząc content kosmopolityczny. Kobieta Pinko jest więcej niż jedna, ponieważ w zależności od położenia geograficznego ceni sobie różne rozwiązania. Najlepszym wyrazem tego jest wystrój butików flagowych – pozbawiony jednolitego stylu na rzecz stałego prezentowania nowych jego odsłon we współpracy z cenionymi artystami, do których grona zaliczają się Jonathan Binet i Gabriela Serry. Co więcej, firma dla zabezpieczenia autentyczności swoich torebek, w 2017 roku wprowadziła możliwość sprawdzenia za pomocą bezpłatnej aplikacji Certilogo, czy zakupione akcesorium posiada oryginalny certyfikat.
Pinko – siła kobiecości
Pinko stawia sobie za cel tworzenie kolekcji wyznaczających nowe trendy w modzie. W tym celu podejmuje współprace z utytułowanymi projektantami z różnych zakątków świata. DNA marki opiera się na eklektyzmie, elegancji i najwyższej jakości materiałach. To propozycje mające zapewnić komfort użytkowania oraz namiastkę prawdziwego luksusu. Wykorzystywane w projektach motywy nawiązują do muzyki, popkultury, podróży, a nawet sztuk pięknych. Marka zyskała na popularności, współpracy z takimi osobistościami jak: Naomi Campbell, Eva Herzigova, Elle MacPherson, Terry Richardson, Steven Klein, Xavi Gordo, Stella Maxwell czy Mark Fast.
Wybierając produkty Pinko ma się gwarancję inwestowania w rzeczy wykonane w duchu eco-friendly. Bowiem, od 2016 firma zaprzestała wykorzystywania naturalnych futer, a cała praca w głównej siedzibie w Fidenza odbywa się przy zachowaniu standardów przyjaznych środowisku. Obecnie marka dysponuje 250 sklepami i jest dostępna w 1500 hurtowniach na całym świecie. Ponadto z powodzeniem łączy sprzedaż tradycyjną z on-linem.
Pinko w ofercie sklepu e-Catwalk.pl
Nic więc dziwnego, że Pinko opanował również polski rynek dóbr luksusowych. Asortyment brandu jest dostępny zarówno w punktach stacjonarnych Catwalk w Zakopanem, jak i w sklepie internetowym e-Catwalk.pl, gdzie można znaleźć atrakcyjną cenowo ofertę, wśród której figuruje:
- Pinko bluza;
- Pinko botki;
- Pinko czapka;
- Pinko kurtka;
- Pinko marynarka;
- Pinko pasek;
- Pinko płaszcz;
- Pinko sneakersy;
- Pinko spodnie;
- Pinko spódnica;
- Pinko sukienka;
- Pinko sweter;
- Pinko torebka;
- Pinko torebki outlet;
- Pinko kurtka;
- Pinko tshirt.