×
Kliknij, aby zobaczyć więcej produktów.
Nie znaleziono żadnych produktów.
Wyszukiwanie w blogu
Ostatnie komentarze
Bez komentarzy
Ostatnie Artykuły

Pinko – perfekcja i nowoczesność

Dom mody Pinko rozpoczął swoją działalność w latach 80. z inicjatywy obecnego prezesa i dyrektora generalnego Pietra Negry oraz jego żony Cristiny Rubini. Dziś ma charakter rodzinny, gdyż w jego rozwój swój wkład wnoszą również córki założycielskiego małżeństwa, angażując się w funkcjonowanie działów Komunikacji i Zarządzania Kreatywnością. Konsekwencja połączona z chęcią dążenia do perfekcjonizmu sprawiły, że przedsiębiorstwo, mimo osiągniętych sukcesów, znajduje się w fazie nieustannych innowacji – zarówno pod kątem artystycznym jak i biznesowym.

Dla włoskiej marki absolutnym priorytetem jest zadowolenie klientek, dlatego wychodzi naprzeciw wielu potrzebom, tworząc content kosmopolityczny. Kobieta Pinko jest więcej niż jedna, ponieważ w zależności od położenia geograficznego ceni sobie różne rozwiązania. Najlepszym wyrazem tego jest wystrój butików flagowych – pozbawiony jednolitego stylu na rzecz stałego prezentowania nowych jego odsłon we współpracy z cenionymi artystami, do których grona zaliczają się Jonathan Binet i Gabriela Serry. Co więcej, firma dla zabezpieczenia autentyczności swoich torebek, w 2017 roku wprowadziła możliwość sprawdzenia za pomocą bezpłatnej aplikacji Certilogo, czy zakupione akcesorium posiada oryginalny certyfikat.

Pinko – siła kobiecości

Pinko stawia sobie za cel tworzenie kolekcji wyznaczających nowe trendy w modzie. W tym celu podejmuje współprace z utytułowanymi projektantami z różnych zakątków świata. DNA marki opiera się na eklektyzmie, elegancji i najwyższej jakości materiałach. To propozycje mające zapewnić komfort użytkowania oraz namiastkę prawdziwego luksusu. Wykorzystywane w projektach motywy nawiązują do muzyki, popkultury, podróży, a nawet sztuk pięknych. Marka zyskała na popularności, współpracy z takimi osobistościami jak: Naomi Campbell, Eva Herzigova, Elle MacPherson, Terry Richardson, Steven Klein, Xavi Gordo, Stella Maxwell czy Mark Fast.

Wybierając produkty Pinko ma się gwarancję inwestowania w rzeczy wykonane w duchu eco-friendly. Bowiem, od 2016 firma zaprzestała wykorzystywania naturalnych futer, a cała praca w głównej siedzibie w Fidenza odbywa się przy zachowaniu standardów przyjaznych środowisku. Obecnie marka dysponuje 250 sklepami i jest dostępna w 1500 hurtowniach na całym świecie. Ponadto z powodzeniem łączy sprzedaż tradycyjną z on-linem.

Pinko w ofercie sklepu e-Catwalk.pl

Nic więc dziwnego, że Pinko opanował również polski rynek dóbr luksusowych. Asortyment brandu jest dostępny zarówno w punktach stacjonarnych Catwalk w Zakopanem, jak i w sklepie internetowym e-Catwalk.pl, gdzie można znaleźć atrakcyjną cenowo ofertę, wśród której figuruje:

  • Pinko bluza;
  • Pinko botki;
  • Pinko czapka;
  • Pinko kurtka;
  • Pinko marynarka;
  • Pinko pasek;
  • Pinko płaszcz;
  • Pinko sneakersy;
  • Pinko spodnie;
  • Pinko spódnica;
  • Pinko sukienka;
  • Pinko sweter;
  • Pinko torebka;
  • Pinko torebki outlet;
  • Pinko kurtka;
  • Pinko tshirt.

Sprawdź cały asortyment marki PINKO

Dodaj komentarz
Dodaj odpowiedź
Proszę zalogować się , aby opublikować komentarz.

Menu

Ustawienia

Stwórz darmowe konto, aby zapisywać ulubione produkty.

Zaloguj się