×
Wyszukiwanie w blogu
Ostatnie komentarze
Bez komentarzy
Ostatnie Artykuły

Chiara Ferragni – blog na wybiegu

Gdy w październiku 2009 roku studentka prawa Uniwersytetu w Bocconi założyła blog poświęcony tajnikom mody i wizażu, nikt nie przypuszczał, że kilka lat później nazwisko Chiara Ferragni stanie się jednym z najbardziej opiniotwórczych i dochodowych znaków towarowych w branży modowej. Zawrotna działalność witryny The Blonde Salad poskutkowała autorską kolekcją ubrań, obuwia oraz akcesoriów, na których widok nie przechodzi się obojętnie. Jej flagowe butiki można znaleźć w Mediolanie, Paryżu, Szanghaju czy Hong Kongu – miejscach słynących z promowania dzieł czołowych projektantów. 

Spektakularna kariera Chiary Ferragni została przypieczętowana szeregiem wyróżnień ze strony specjalistów świata mody oraz biznesu. Amerykański Forbes uplasował ją na pierwszym miejscu najbardziej wpływowych fashion influencerów oraz w rankingu „30 under 30”. W 2015 roku kreatorka trafiła na okładkę hiszpańskiego Vogue, będąc pierwszą w historii blogerką sfotografowaną na łamach którejkolwiek edycji tego czasopisma. W 2019 roku odebrała nagrodę magazynu Glamour w kategorii „Best Beauty Masterclass of the Year”. Obecnie wartość rynkowa jej przedsiębiorczej działalności wynosi ok. 12 milionów dolarów.

Chiara Ferragni – młodzieńczy optymizm

Chiara Ferragni to propozycje dla aktywnych, nowoczesnych, pewnych siebie kobiet, które w każdym wieku starają się zachować niegasnący entuzjazm i świeżość spojrzenia na otaczającą je rzeczywistość. Charakterystyczna dla projektantki jest niezwykła umiejętność łączenia elegancji ze stylizacjami ulicznymi. Kombinacja popkulturowych dodatków z nonszalanckimi krojami sprawia, że dzieła odznaczają się niebanalnym wyrafinowaniem. Domeną projektów jest pastelowa kolorystyka, a prym wiodą odcienie różu i błękitu. Symbolem identyfikacyjnym marki jest emblemat przypominający wyglądem oko. 

Chiara Ferragni jest marką w stu procentach włoską, która przywiązuje wagę do tego, aby stylizacje były tyle samo efektowne, co wygodne. Casualowe odsłony nie stronią od rozwiązań inspirowanych sportem. Oversizowe bluzy, koszulki z kołnierzykami, topy, cropy czy też legginsy zostały stworzone z myślą o dynamice miejskiego życia. Komfortowi sprzyja również precyzja samego wykonania, w tym wysokiej klasy tkaniny. Szeroka gama produktów odpowiada praktycznemu zapotrzebowaniu. Obok propozycji dla dorosłych nie brakuje specjalnej limitowanej linii dedykowanej dzieciom oraz niemowlakom.

Chiara Ferragni – wstęp do epoki digitalu

Fenomen włoskiej projektantki polega przede wszystkim na narzędziach, dzięki którym się jej udało wypłynąć na szerokie wody biznesu modowego. Chiara Ferragni uchodzi za przykład przedsiębiorczyni, której kariera jest nierozerwalnie związana z nowymi technologiami – głownie Internetem. Obecność w sieci nie tylko otworzyła kreatorce drzwi do świata high-fashion, lecz również stanowi skuteczną metodę docierania do klientów oraz budowania własnej społeczności. W 2015 roku sukces włoskiej marki został przeanalizowany jako studium przypadku w auli Harvard Business School. Towar sygnowany brandem autorki bloga The Blonde Salad dostępny jest również w Polsce. W sklepie internetowym e-Catwalk.pl w atrakcyjnych cenach można znaleźć m.in. asortyment z kategorii:  

  • Chiara Ferragni t-shirt;
  • Chiara Ferragni bluza;
  • Chiara Ferragni spodnie;
  • Chiara Ferragni spodenki;
  • Chiara Ferragni szorty;
  • Chiara Ferragni baleriny;
  • Chiara Ferragni klapki;
  • Chiara Ferragni plecak;
  • ...

Sprawdź cały asortyment marki CHIARA FERRAGNI

Dodaj komentarz
Dodaj odpowiedź
Proszę zalogować się , aby opublikować komentarz.

Menu

Ustawienia

Stwórz darmowe konto, aby zapisywać ulubione produkty.

Zaloguj się