×
Kliknij, aby zobaczyć więcej produktów.
Nie znaleziono żadnych produktów.
Wyszukiwanie w blogu
Ostatnie komentarze
Bez komentarzy
Ostatnie Artykuły

Karl Lagerfeld – imperium „Ostatniego Cesarza Mody”

60 lat na świeczniku świata mody uczyniło z Karla Lagerfelda hegemona w kwestii kreowania wizerunku kobiet oraz mężczyzn za sprawą ubioru, kosmetyków, akcesoriów, a nawet wystroju wnętrz. Zachwycał fanów dobrego stylu, zaskakiwał branżę i bulwersował opinię publiczną. Obejmując w 1983 roku stanowisko dyrektora kreatywnego Channel zapobiegł jej ostatecznemu upadkowi, wprowadzając rozwiązania bliższe duchowi aktualnych czasów, co pozwoliło słynnej marce ponownie wkupić się w łaski podążających za innowacjami klientów. Jednakże, dorobek ekscentrycznego kreatora to również kilkudziesięcioletnia współpraca z Fendi oraz – jeśli nie przede wszystkim – działalność indywidualna.

Wyobraźnia i talent niemieckiego wizjonera, którego wartość rynkową wycenia się na 300 milionów dolarów, znacznie wykraczały poza przywiązanie do sektora beauty. Fotografował w poszukiwaniu iluzji perfekcyjnego piękna, ale też stawał za aparatem z pobudek komercyjnych. Jego rysunki były oglądane na wystawach i służyły projektom reklamowym – jak chociażby składające się z dwóch odwróconych liter charakterystyczne logo Channel lub etykietka limitowanej edycji Coca-Coli, której był nieskrywanym fanem. Karl Lagerfeld reżyserował własne spoty promocyjne, pokazy zmieniał w spektakle, a w 2011 roku w ramach kolaboracji z producentem lodów Magnum stworzył pokój hotelowy – wykonany w całości z 10 ton czekolady. 

Karl Lagerfeld – z piedestału na ulicę

W 2004 roku zelektryzował świat przyjęciem propozycji zaprojektowania odzieży dla H&M. Ryzykowne, w oczach wielu, posunięcie sprawiło, że towary zarezerwowane niegdyś wyłącznie dla elit, w tamtej chwili, stały się dostępne dla masowego konsumenta. Co więcej, sytuacja powtórzyła się w 2016 roku, gdy w sieci hipermarketów Carrefour pojawiły się m.in. serwetki, ręczniki oraz szlafroki sygnowane nazwiskiem Karla LagerfeldaJego łatwość adaptowania sztuki wysokiej do przyziemnych realiów wpłynęła nie tylko na zmianę postrzegania mody, lecz uczyniła ją bardziej elastyczną – skoncentrowaną na praktycznej stronie, sprzyjającej użyteczności. 

Marka Karl Lagerfeld to zarówno wydania haute couture, jak i prêt-à-porter. Oprócz wytwornych kreacji powstała cała gama stylizacji basic – od t-shirtów bądź jeansów po piżamy czy skarpetki – a nawet akcesoria: paski, torby, okulary, a nawet breloczki do kluczy. Produkcji tak szerokiego asortymentu z pewnością sprzyja minimalistyczny, więc wpasowujący się w różne zestawienia styl. Niemiecki projektant zasłynął z zamiłowania do czerni i bieli oraz  prostych krojów. Kpił z sezonowych trendów, twierdząc, że główną domeną prawdziwego szyku jest ponadczasowość, wybijająca się ponad ulotne fascynacje. W jego projektach znaczenie mają szczegóły, które nadają im unikalnego charakteru. Do niewątpliwe najbardziej osobliwych motywów zalicza się print z podobizną samego Lagerfelda. 

Karl Lagerfeld w sklepie internetowym CATWALK

Dom mody Karl Lagerfeld nadal zachwyca pozostawioną spuścizną. Nowe i starsze kolekcje „Ostatniego Cesarza Mody” cieszą się niesłabnącą popularnością we wszystkich krajach globu, w tym w Polsce. Szukając atrakcyjnej oferty cenowej warto zajrzeć na stronę sklepu internetowego e-Catwalk.pl. Propozycje dla kobiet i mężczyzn obejmują m.in. towary z kategorii:

    • Karl Lagerfeld koszulki;
    • Karl Lagerfeld bluzy;
    • Karl Lagerfeld spodnie;
    • Karl Lagerfeld legginsy;
    • Karl Lagerfeld runnery;
    • Karl Lagerfeld koturny;
    • Karl Lagerfeld kapcie;
    • Karl Lagerfeld plecaki;
    • Karl Lagerfeld walizki;
    • Karl Lagerfeld etui;
    • ...

    Sprawdź cały asortyment marki KARL LAGERFELD KARL LAGERFELD MEN 

    Dodaj komentarz
    Dodaj odpowiedź
    Proszę zalogować się , aby opublikować komentarz.

    Menu

    Ustawienia

    Stwórz darmowe konto, aby zapisywać ulubione produkty.

    Zaloguj się